Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
October 28, 2012
Image Size
2.2 MB
Resolution
2100×1300
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,375
Favourites
817 (who?)
Comments
195
Downloads
63
×
Snips of Light by Capukat Snips of Light by Capukat
:bulletgreen:COMMISSIONS:bulletgreen:YOUTUBE:bulletgreen:TUMBLR:bulletgreen:WEBSITE:bulletgreen:FURAFFINITY:bulletgreen:TWITTER:bulletgreen:

Art Trade with *Reneah <3

I totally overdid this hahah xD
-went into perfectionist mode-

I haven't done a full serious picture in a while and couldn't get enough of myself ahah <333

:lol: this was a joy~~
I love how it all came out so I can safely say I'm proud of this <33 Ahhaha, until of course I decide I'm not satisfied anymore and demand improvement~~

:star:Other works by me:star:

___________________________________________________
Character © Reneah
Art © Capukat|Me
Wacom Bamboo Capture CTH 470
SAI- 3 1/2 hours
Add a Comment:
 
:iconwestymutt:
WestyMutt Featured By Owner Jun 4, 2013  Student Digital Artist
OMG :faint:
Reply
:iconcapukat:
Capukat Featured By Owner Jun 7, 2013  Student General Artist
>~<
Reply
:icon18eragon4ever:
18eragon4ever Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Artist
WOW...(just had a star trek moment)
Reply
:iconcapukat:
Capukat Featured By Owner Jan 1, 2013  Student General Artist
xDDD
Reply
:icondragonluver99:
DragonLuver99 Featured By Owner Dec 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
oh my... do you... like... how... you?
okay how do you shade? This is like.. incredible. But... i wanna know how your shadin looks all... shiny and shit O.O its so pretty. (o: and ive seen people kinda... like highlight it our somefin? I mean adjust it without actually shadin... is that true? or do you just shade how you would normally with a pencil or wwhatevver ^o^ LOVE IT! <33333333
Reply
:iconcapukat:
Capukat Featured By Owner Dec 10, 2012  Student General Artist
asdlkhj amg thankss dragon *^*

fftt thanksss ;~;
ohh no I shade witht he marker/watercolor on multiply xD
Reply
:icondragonluver99:
DragonLuver99 Featured By Owner Dec 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
oOo wahhhh is this miracles?! :iconpervygamzeeplz: water color or marker on multiply huh? ill see if i cant figure that out xD
Reply
:iconfernkissthewhitewolf:
FernKissTheWhiteWolf Featured By Owner Nov 30, 2012  Hobbyist Photographer
Oh. My. Days. You are by far my favorite right now!!!!!!!!!
Reply
:iconcapukat:
Capukat Featured By Owner Dec 1, 2012  Student General Artist
omg thank you gosh ;~;
Reply
:iconfernkissthewhitewolf:
FernKissTheWhiteWolf Featured By Owner Dec 2, 2012  Hobbyist Photographer
:)))
Reply
Add a Comment: